Klantonderzoek: trots en kansen

Misschien heb je ook meegedaan? In het afgelopen half jaar heeft Robuust een klantonderzoek uit laten voeren door onderzoeksbureau Customeyes. Omdat we het belangrijk vinden dat onze dienstverlening aansluit op jouw vragen en de ondersteuning waar jij behoefte aan hebt. De resultaten geven ons een frisse blik en sommige ervan vragen onze aandacht. Hieronder vind je ze in een korte beschrijving en een beeldweergave.

We hebben alle redenen om trots te zijn. Niet alleen op hoe onze medewerkers worden gewaardeerd maar ook om te merken dat onze dienstverlening bijdraagt tot veranderingen in de zorg. Onze klanten voelen zich echt geholpen. We worden omschreven als een deskundige, professionele en een onafhankelijke organisatie die de problematiek goed begrijpt. De persoonlijke betrokkenheid en ervaring van de medewerkers wordt bijzonder gewaardeerd. Robuust wordt hierdoor ervaren als een echte verbinder in de netwerken. We zijn daar blij mee. 

Kansen voor ontwikkeling 

Het onderzoek geeft ons ook richting voor ontwikkeling. We blijken ons niet altijd duidelijk genoeg te profileren. We mogen zichtbaarder zijn en duidelijker laten zien waar we voor staan. Ook kwam naar voren dat we soms meer een leidende rol kunnen nemen om te komen tot resultaten. Diverse klanten merkten bijvoorbeeld op dat we naast procesbegeleiding en programmamanagement ook de rol van projectleiding op ons kunnen nemen. Een belangrijke uitkomst waar we ons zeker over gaan beraden. 
Ook interessant vinden we de uitspraken over onze innovatiekracht en het écht anders aanvliegen van een vraagstuk. Sommigen vinden dat we nóg meer out-of-the-box mogen denken. Ook dit vraagt onze aandacht de komende tijd. 

Vragen of aanvullende feedback? 

Wil je meer weten over het onderzoek, de uitkomsten en acties? Neem dan gerust contact op met jouw contactpersoon van Robuust of bel ons op ons centrale nummer 085 401 81 85.  
Blijf vooral je mening met ons delen. Die houdt ons scherp op onze dienstverlening en daarmee kunnen we onze inzet nóg beter aansluiten op jouw vraag, behoefte en wens. 
 
Publicatiedatum: 16 maart 2021

Klantonderzoek: trots en kansen